Om oss i STRUL

Filmhajk

Okej, eh förra söndagen delade vi som sagt ut jordlappar/reklam till våran jordförsäljning till kåren bla bla bla..
Och så på kvällen körde vi tre i STRUL filmkväll. Sammanlagt fem filmer :D
Twilight   Crossroads   27 Dresses   Legally Blonde   Charlies Angels
Full night asså :D
Vi tittade på två filmer, sedan gick vi ut och la oss i en korsning. Men det är liksom som en kulle, fast av sten.. Aja, men så låg vi tre tjejor där och kollade på stjärnor och hade det mysigt :)
Men så kom det en bil. Shit vad rädda vi blev! Det blev:
"Shit en bil! Lägg er ner!"
"Men jag vill titta.."
"LOLLO lägg dig ner!!" massa fnitter XD
Och sen körde bilen iväg.. Vi kunde andas ut

Sedan gick vi tillbaka till stugan där vi höll till, svinkallt BTW, tur att filten är uppfunnen, och kroppsvärme xD
Men efter Charlies Angels ville Tove och Julia sova, shet vilka tröttisar! Så jag höll Julia vaken iallafall en kvart med att säga nästan alla repliker ur Twilight-filmen och återberätta en kassettbok jag hade som liten.. Men sen sa vi god natt.
Men jag var lite kissnödig, men jag orkade verkligen inte gå upp och ut i kylan för att gå in i huset. Så jag somnade.
Men vaknade sedan, tjugo över fem. Shit kissnödig jag var! Det var helt otroligt! Så jag väckte både Julia och Tove och försökte få nån av dom att gå med mig in. Man kan väl jämföra det med att en liten femårig tjej kommer in till sina föräldrar och måste gå på toa...
Så Julia offrade sig och så gick vi och sen somnade vi :D

På morgonen spådde vi varandra..
Man lägger ut kort i en ring, uppochned. Den som blir spådd säger en ja eller nej fråga, och "spådamen" vänder på ett kort. Rött=Ja    Svart=Nej

Här är lite frågor, svar och kommentarer från när vi körde.

Julia fick Prins Carl Philip
-Är han snygg? Nej
-Har han långt hår? Nej (en lättnads suck från Julia och ett "Vad bra")
- Har han stor kuk? Nej (men vad är det här, från Julia)
-Är han rik? Nej (jävla skit)
-Är han egentligen en tjej? (vad är det för fråga?) Ja (Hahaha från alla tre)
-Är han scout? Ja (Ja, nu jävlar ska vi åka på scoutläger. J)
-Är han bra i sängen? Ja
-Har han magrutor? Nej (Nej nu sket det sig totalt!! J)
-Är han lik Mats? Ja (hahahah) (=Mats är Julias ex)
-Var det därför du gifte dig med honom? JA (HAHAHAHAHAHAHAHA = Lollo


Sedan spådde vi mig (LoLLO)
Jag fick Björn Gustafsson :D (men hade Johan Glans som överst...)

-Betalar ni era räkningar i sängen? Ja (vilken sorts räkningar.)
-Slutade han med sin ståupp-komik för din skull? Ja (vaa neeeeeej!   L)
 -Började han med det igen för din skull? Ja (BRA)
-Är han som Edward? JA (GLÄDJESKUTT hos Lollo)
-Kommer ni att få fler än två barn? Nej (bra jag har inget tålamod, L)
-Kommer han att bli scout? Ja. (Fasen vad scoutiga era pojkar blir då, Tove)

Sedan, Toves tur
Hon fick Torres

-Älskar han mig? Nej (´Va, nej men så kan det ju inte vara. Vi n
byter kort . Tove)
- Älskar han mig? Ja
- Kommer Lollo och Björn att hälsa på nån gång? Nej
-Kommer Julia och Carl Philip att hälsa på? Ja (trogna fjäskare, L)
-Kommer de att ha presenter med sig? Nej (tur det, fattiglappar. T)
-Kommer Tove att "avsäga" sig som scout? Ja (SVIKARE)

Eh ja, och här är lite bilder från ARRet..

Julia fick en liten crazÿ idé..  Men, ja, det är väl ganska roligt att vara mellan två stångar..En tänkte på frågor och en skrev ner dom :DDe tre mest aktiva Strularna..Och där se vi Lollo som spårar...LoLLo fick en till rolig idë :D  På bilden syns Tove (på marken..) och Julia (cykeln..)Morgonen efter film-arret.   Vi (eller rättare sagt Lollo) fick en bra idë om att vi kunde spå varandra.

Kommentarer
Postat av: Tove (strulare) haha :p

haha fan vad kul det var :p puss allihoppa ( och strul)

2009-04-12 @ 20:17:57
Postat av: Alma

Det verkar ha vart roligt! :D kul spågrejsimojjs! :P

2009-04-13 @ 18:27:05
Postat av: Julia! ( strulare ) xD

Tänk om nån läser de o typ säger till alla! xP snacka om att ja kommer bli mobbad!!!

2009-04-19 @ 20:04:06
Postat av: Tove (strulare)

Haha tänk om Mats läser det :D

2009-04-22 @ 21:57:04


Vi uppskattar om du ville slänga iväg några ord till oss.

Det behöver inte vara en uppsats, men lämna ett spår från dig så besöker vi dig:


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/bilddagboken/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0