Om oss i STRUL

Bilder från Pantning

Innan vi började Panta så fixade Lollo vår lilla "Kiosk", En öppet o stängt skylt!

och Tove målade på vår stora plansch! (sjukt fint)

 


Vi var tvugna att bära påsarna ner till Konsum från lokalen.. Det va sjukt irriterande, eftersom de va så många o stora säckar! 19 st stora fulla soppsäckar! 
 
  


På Ica funkade inte pantnings maskinen, så vi fick stå på konsum helatiden.. och ruinerade dom xD
Vi fick ihop 1249.50:-! =D (Dom pengarna ska vi troligen köpa Strul tröjor för =D)

  


När vi skulle gå tillbaka o hämta fler säckar tog vi me en Kundvagn som vi skulle köra dom i..  På vägen till lokalen satt först Tove i och jag(Julia) körde =P Sen fick jag sitta i och Lollo köra o de va sjukt kul! =D
Sen körde jag Lollo, det måste ha sett jätte roligt ut xD o jag blev jätta trött efter de!

 


Kommentarer
Postat av: Lollo

CHILL <3



jag drömde om det på natten sen...



ska lägga upp min film också (^^)

asså den från när jag åkte vagn :D

2009-06-14 @ 19:17:21
URL: http://tiiradam.blogg.se/
Postat av: Julia

Jaa! de måste du =D

Jag har ju oxå lite som du filma på min mobil..

2009-06-14 @ 20:04:54
URL: http://galenpurjolok.blogg.se/


Vi uppskattar om du ville slänga iväg några ord till oss.

Det behöver inte vara en uppsats, men lämna ett spår från dig så besöker vi dig:


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/bilddagboken/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0