Om oss i STRUL

HJÄLP

Skräckhajken skrämde skiten ur mig! SHIT vad LÄSKIGT det var!
Vi började med en döläskig film: The Messenger! Fy fan vad läskig den var! ´Men så bra :)
Och när vi såg I Know What You Did Last Summer så hoppar ju mördaren fram med händerna mot tjejen, exakt ett sånt där tillfälle då man ska få hjärtattack och skrika. Men jag började inte skrika förrän efter 0.5 sekunder. Då började Julia skrika, det blir som en reflex. Så satt vi där och tittade på varandra och skrek och viftade med händerna! Vackert, OCH LÄSKIGT. Tove, Caj och Pugge typ skrattade åt oss.. Fattar inte det..

Och när vi var på en annan scen med läskig musik, sån som ska skrämma upp en innan nåt händer, så sa Julia: Och så kommer han skrika. Och precis då skrek Pugge bara för att skrämmas! FY SATAN! Alla satt och skrek då, det var kul (^^)

Och på Dolt under Ytan står tjejen framför spegeln och när hon kollar upp så står en gubbe där. SUPRISE!! Jag blev så jäkla rädd! Och dom andra skrattade åt mig! Jag har nog aldrig blivit så här rädd för en film förut. LÄSKIGT.
Tur att man har kompisar med mobiler som man kan messa med för att slippa se...
För er som undrar. Vi såg på dessa filmer:
The Messenger
Dolt Under Ytan/What lies beneath
All the boys Love Mandy Lane
I Know What You Did Last Summer
Forrest Gump (på morgonen, ingen skräckis jag vet.., Men den är ju bra..)
Parfymen (som vi stängde av efter ca 20 minuter eftersom den var så konstig)
Vacancy

Kommentarer
Postat av: Malin

Engelska titeln på dolt under ytan är "What Lies Beneath" :)

2009-05-18 @ 19:37:23
Postat av: Anonym

2009-05-19 @ 12:31:38
Postat av: Tove

jag blev rädd i en film!! :P sen var det kul att bara skratta åt alla andra! och jag kom på ett bra sätt!! en gång skrek jag till bara för att göra lollo rädd :D:D det var så kul!!

2009-05-19 @ 12:32:54
URL: http://christmaschild.blogg.se/


Vi uppskattar om du ville slänga iväg några ord till oss.

Det behöver inte vara en uppsats, men lämna ett spår från dig så besöker vi dig:


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/bilddagboken/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0